Ondanks het slechte weer hebben wij een prima verblijf gehad. We waren door de slechte reviews bevooroordeeld maar we vonden het echt heel erg mee vallen. De ligging is prachtig met zoveel water om je heen en ruime kampeerplaatsen. Op een steenworp van Deventer. Het sanitairblok ziet er aan de buitenkant verouderd uit maar is van binnen heel licht, schoon en ruim. Douchen met muntje werkt perfect en tijd genoeg. Inderdaad veel vaste gasten maar daar hebben wij geen last van gehad. Van de zwemfaciliteiten hebben wij geen gebruik gemaakt vanwege het weer maar de zwemplas met strand ziet er heel aantrekkelijk uit. Leuk met een glijbaan op een vlonder. Ideale stek voor vissers, die waren er genoeg. Er wordt hard gewerkt aan vernieuwing. Het buitenzwembad krijgt een nieuw terras en er staan al veel nieuwe chalets. Dat is ook wel hard nodig want er is inderdaad veel werk aan de winkel maar er is ook echt iets heel moois van te maken. Je kunt het park met 2 verschillende brillen bekijken. Een verouderd, jaren 80 park met veel oude huisjes en ouderwetse inrichting bij de bar, bowling. Of een park dat volop aan het moderniseren is maar niet alles tegelijk kan doen omdat het zo groot is.
Juni 2026 - Gert-Jan J.
Die gesamte Anlage ist sehr schön. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und das Personal ist besonders freundlich und hilfsbereit.
Juni 2026 - Tobias W.
Ontspannen weekendje weg.
Mei 2026 - R. S.
Entspannt
Mei 2026 - Verena W.
Schön
Mei 2026 - Andreas M.
Gezellige camping erg vriendelijke gasten Genoeg te beleven voor kinderen En een hele gezellige kroeg met super lieve mensen achter de bar heel huiselijk We verheugen ons op het volgende verblijf op deze prachtige camping
Mei 2026 - henk V.
Sehr schön tolle Lage
Mei 2026 - Jurgen H.
Geen recensie achtergelaten
April 2026 - Martin H.
Prima camping, vriendelijke personeel. Zelfs de 4 ampère was goed te doen. Wij hebben ons prima vermaakt.
Augustus 2025 - Marjan B.
Geen recensie achtergelaten
September 2025 - Dieter O.
Sehr sehr schön viele Attraktionen. Alles rundum klasse. Das spieleland könnte nur tagsüber öfter offen haben
Augustus 2025 - Anna O.
Geen recensie achtergelaten
Augustus 2025 - Michaela P.
Der Aufenthalt war ganz gut, die Stellplätze sind sehr großzügig.
Augustus 2025 - Frank T.
Große Stellplätze, nahe am Wasser gelegen. Sauber und aufgeräumt. Die sanitären Anlagen sind gut und sauber. Viel Platz für Hund und Kind. Es hat uns sehr gut gefallen und wir kommen wieder.
Juni 2025 - Lars A.
Sehr erholsame und grossartig vorallem für die kleinen
Juni 2025 - Lara Celine O.